Strandväder? Nä kanske inte riktigt än!

Godmorgon.
Idag lyser solen för fullt och jag hoppas innerligt på en riktigt varmt och härlig dag. Massa besök idag, Emma vid 9, se den stora magen hehe och snacka lite, få en chans nu innan hennes lill* kommer. Sen kommer Dotterns farmor och farbror på besök, ska bli trevligt:D Och senare ikväll kommer Emsa såklart:D Blir väl lite rullningskväll *i guess*

Sen får vi se vad som händer idag, hoppas på svar angående praktik... Men som det sett ut innan så får jag väl antagligen vänta ett tag till, men man kan alltid hoppas.

Just det, är ju hundvakt idag, lilla Ammie har vi hos oss några timmar, helsöt vovve.
Ja det var väl allt, nu ska jag fixa frukost till mig och lillan, ska bli gott sen kommer snart första gästen. Hoppas det vackra vädret håller i sig så vi kan sitta ute i trädgården sen.

Ha en skön dag ya'll
PuSS PuSS


Näpp!

Kommentarer
Postat av: Linda

god morgon.. hur skall du hinna med att arbeta sen :-)

2010-06-14 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0