Rabarber och snuva! :O

Jag verkligen HATAR förkylningar, finns inget bra överhuvudtaget med dom. Snuva som jag nu sitter inne med är nästan f*n värst.... Åtminstone rinniga näsor för med det så kittlar det och irriterar så ögonen tåras och det är med jobbigt suck. Visserligen är alltid det man har just då det jobbigaste av allt. Men kan säga iallafall 4 saker som är värre (som jag haft, har aldrig haft halsfluss och så vidare men det kan jag tänka mig är värre)
1. Huvudvärk
2. Tandvärk
3. Hosta
4.

Ja det är vad jag kommer och tänka på just nu hehe.
Finns säkert mycket mer... Men palla vara mer negativ nu!

Annars är det riktigt fint väder idag, tyvärr har jag inte sol i trädgården än, annars hade jag suttit där istället för här. Ska visserligen  stänga ner datorn snart och få undanplockat här hemma. Så är det avklarat, sen blir det nog lite bakning, något med rabarber hehe.

Kommentarer
Postat av: fie

vad e den 4:e orsaken :P ?

2010-06-22 @ 22:12:02
URL: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0