Midsommar, bollar och vattenballonger:D

Igår var jag i stan med mamma och lillan, M joina oss en stund oxå, blev att gå på torget en runda, leka i parken, och en runda på valen, mamma hittade snygga byxor medens jag nöjde mig med en fin stor rosa blomma hehe, lite färg på tillvaron och jag fick köpt ett fint halsband till lilla My och en sån adress"hållare".... Hon kommer ju få vara ute oxå, kommer hon vilse så kan det vara bra att dom som hittar henne kan se var hon tillhör.... hmmm... konstig mening kanske...

Vi var iallafall i stan och det var jätte trevligt, fin presentkort av mammsen och dessutom ett litet kökskit med roliga maniker, typ till att göra melonkulor hehe tillexempel:D
Väl hemma igen kom Bes på besök, sen blåstes poolen upp, tur man har starka lungor hihi.
Efter middag så ville grannbarnen låna lillans bollar, vilket jag tyckte var okej om dom lekte här utanför. Självfallet gick jag och lillan oxå ut till alla barnen och lekte tills de var läggdags, en väldigt mysig Midsommar.
Ja just det, vi plockade blommor oxå:D Och gjorde en fin krans som jag sen gick runt med:P

Hur har er midsommar varit? Bakis? :P


Midsommar fin:D
Bilder på alla andra finns på fejjan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0