Hemmagjord eller pås-bea?

Lugnt och behagligt här hemma. Har haft lillsyrran Cina och hennes kompis på besök, som ska visst ut och tälta imorgon, så dom fick farmors tält som jag lånat för ett bra tag sen. Var jätte trevligt att få snackat lite och så. Även Besa har varit här två ggr på kaffe hehe, fått i mig alldeles för mycket kaffe idag men det var det värt. Alltid najs att snacka med Bes.
Vi tog oss ut till Emsans jobb och njöt av en god middag på ett riktigt mysigt ställe. Älskade inredningen, kändes hemma typ men lite lyxigt. Och maten (fläskfile med klyftpotatis lite sallad grönsaker och bea sås, allt hemmalagat) var riktigt god även om jag inte riktigt är så glad i kall bea, men fick förklarat för mig att det är så en riktig bea ska vara (?) och jag är van vid påsvarianten och detta var förstagången jag testa bea som var himmaluad. Det var gott men ja antar annorlunda. Nä jag kör nog på påsvarianten:P Ett tag till....

Sen har vi bara chillat, kom hem vid 8 så. Nu småsneglar jag på Dukes of Hazzard som är en mycket härlig film enligt mig. Och hoppas att min näsa slutar jävlas med mig snart, hatar verkligen förkylningar. Irriterande om inget annat :P

Nä nu får ni ha de chill !

I see ya when I see ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0