Ducktales:D

Har absolut inget roligt att säga idag! Total idetorka.... Så då undrar ni säkert varför jag överhuvudtaget skriver...
Svaret är enkelt: Jag har väldans tråkigt....

Kollar runt lite på sidor här i cyberspace, just nu är jag inne på en lite intressant sida som dryper av Nostalgi.
Tecknat haha. Alla dessa lördags och söndagsmorgnar när man vaknade tidigt och tittade på barnprogram hela morgnarna. Här finns en bra urval av tecknade serier på 80- 90 talet. Skoj att se och minnas. Och självklart dyker tanken upp, Varför görs inte så bra tecknade serier längre? Fast, egentligen, det kommer väl våra barn tycka när deras barn (våra barnbarn :P) sitter och tittar på deras generations tecknat. Ni får en liten länk så kan ni med kolla och minnas lite om barndomens lyckliga dar

Mina absoluta favoriter har alltid varit Kalle Anka o co.
LOVE THEM
Eller ja, Ducktales är mig mycket varmt om hjärtat! (ja jag är en tönt hihi)



Kommentarer
Postat av: M i c k a

ducktales är real love :D hehe brukar gå och nynna på introt när jag jobbar. ;D

2010-06-14 @ 19:59:34
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0