Sol strand och Paradis!



Vart riktigt underbart att busa på stranden igår, var där med dottern, Bes, Madde, Emliy, Krist och hans goa son. Massa lekar i pölen ni ser på bilden och vi stora fick även chanser att bada lite själva, turades om att hålla ögonen på barnen som var väldigt snälla och duktiga som vanligt. Höll sig hela tiden i närheten och lekte snällt:D
Och varmt var det så trippen till stranden var verkligen passande.
'
Idag har jag röjt undan lite, fått ta en svängom i trädgården oxå efter all lek där med vattenballonger och grejor. Annars blir det snart tvättning, det måste ju oxå göras trots det fina vädret. Funderar på att fylla på med lite mer vatten i lillans pool så jag med kan plaska lite där i:) Kan nog vara skönt med tanke på att det ska bli riktigt varmt idag med, och vad jag hört, typ 10 dagar framåt. Det är väldigt varmt ja, men man ska absolut inte klaga. Det är bara att vara glad och njuta för snart nog kommer hösten och kylan igen.

Förövrigt går praktiken riktigt bra, cool chef och super trevliga medarbetare:D Trivs jätte bra, så får se om vi kanske kan förlänga praktiken sen.


Ha en riktigt bra dag i värmen, det ska jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0