Full rulle! :D

Dags att skriva lite nu kanske :) Det är ju trots allt ett tag sedan. Full rulle har det varit, i Lördags var det ju kusinträff och det var ett riktigt mysigt ställe vi var på, Sövdesjö, fint vatten och strand, och en massa musslor i vattnet. Vi kom inte riktigt på om dom faktiskt går att äta men tror ändå inte musslor är min melodi hihi
Allt som allt var det en riktigt bra dag med grillning och massa bad för alla hehe

I söndags grillade vi med krist och hans påg och Emsan, sen kom Emily oxå, var gott och trevligt såklart. Och så hade vi vattenkrig hehe. Mysigt, speciellt med tanke på att jag hade bränt mig rätt rejält:D

Igår var det praktik igen, mellan 8 till 17. Skoj som vanligt men varmt.
Sen kom Besa och Madde på besök när jag slutat och så hade vi vattenkrig igen haha
Och nä, jag har inga planer på att bli vuxen hahahaha

Idag blir det lugn och ro, lite tvättning som verkligen behövs.
Ha en najs dag alla

Pussah


Kommentarer
Postat av: Linda

tillbaks på praktiken då imorgon :-) vi ses kanske då.. eller msn nu.. ha det!

2010-07-06 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0