Vi har blivit med Julgran!

Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara........................

Nu har kära far i katthult.... Ehm nä, kära far på hovslagaregatan hämtat hem granen. Och jag kan lova er att den är riktigt fin. perfekt höjd och tjock och präktig. Jag och dottern fick "jobbet" att få upp och pynta och om jag får lov att säga det själv så är den riktigt fin, som en dröm haha, ja kanske inte riktigt som en dröm men visst kan man väl få fixa och dona lite. Sugen på att fixa oss en gran med amerikanskt stuk, lite änglar och en massa rosetter och kanske en del mer glitter så hade det nog blivit bra, men vi får se. Fast visst är jag mer än nöjd med granen som den är nu och dottern älskar sin julgran:D

Annars har jag städat lite, sökt lite jobb och ja, det vanliga, tacolasagne ala Rachel Ray stil blev det till middag, blev smaskigt. Imorgon blir det lite träning på gymmet ihop med mor min, fick en jäkel till träningsvärk förra gången så ska nog köra den rutinen igen. Tycker personligen att har man inte träningsvärk efter ett gympass så har man inte kämpat tillräckligt, egentligen är det väl inte så men så tänker och tycker iallafall jag:P

Och just det, Lucia på dagis blir det imorgon också, Ska bli jätte roligt att få se och höra min lilla tomtenissa sjunga och visa upp sig med alla dom andra härliga barnen på dagis. eller förskola kanske man ska säga nu för tiden hihi

Ha en riktigt najs kväll


Kommentarer
Postat av: M i c k a

så mysigt ni har det :D

2010-12-15 @ 21:12:36
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0