Så sugen på nya piercing och tatuering!

Eftersom förra inlägget blev något helt annat så tänkte jag att jag skulle skriva ett till, och göra en tidsinställning på det hihi bara just att jag kan haha.

Såg en bild för en stund sen på FB från ett quiz som en släckting gjort, iallafall var det bild på en piercing som man har i läppen och gud vad sugen jag är på att göra det, pierca mig i läppen alltså. Tycker det är riktigt snyggt och jag har länge velat ha det. Men tidpunkten har väl inte varit rätt eller så har jag prioriterat annat ekonomiskt sätt. Ändå går en piercing på typ 300 kr, inte så himla mycket ändå. Funderar på att göra fler piercingar på andra ställen också men gör den jag velat ha längst och då blir det i läppen. Dock är det väl inte aktuellt nu ändå med julmat klappar och så vidare men får väl sätta ett mål att den blir av innan sommaren iallafall, så är det om inget annat mindre risk för infektion:P Ja och tatuering vill jag ha, åh vad jag vill ha den som präglats fast i mitt huvud. Jag vet exakt hur den ska se ut, hur jag ska ändra en existerande figur till hur jag vill ha den, och den kommer göras av ett speciellt skäl också, ett bevis på något. Och nä inget kärleksbevis, inga namn, det ska man inte göra sägs det ju, om inte det handlar om barn eller kanske en förälder.
Min mamma som är så otroligt duktig på att skissa och måla ska hjälpa mig att få fram bilden jag har i huvudet. Med min ide och hennes grymma kunskaper så ska det nog bli magiskt!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0