Inte du!

Inne från sovrummet hörs "Pepparkaks visan" Av både gubbe och dotter, Inte du! Hör man lite då och då, Då får inte sambon sjunga mer:P Sött men måste nog höras...

Idag har vi super tråkigt väder och nästan all snön har försvunnit, trist men jag antar att det kommer igen, jag hoppas hoppas verkligen. I brist på annat att göra så blir det kanske en runda till stan, (vi får se) och sen ska vi baka, lussebullar och pepparkakor, det är ju lucia snart så det är ju verkligen på tiden. Dessutom har jag sagt att tag att vi ska baka lussebullar och idag har jag verkligen tid, ska int jobba idag heller utan imorgon stället:P
Då blir det ishockey för hela slanten, ska bli intressant.


Nu ska jag se om jag kan få hjärtat att gå och köpa bullar till oss hihi

Ha en trevlig lördag


Kommentarer
Postat av: M i c k a

julpynt hoppar jag över ^^, är inget större fan av jul och sånt. är glad över att jag jobbar större delen av december ;P hehe själv då?

2010-12-12 @ 22:19:26
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0