I Love Christmas:D

Nu är det lugnt och skönt i mitt hus, dottern sover sött och sambon är ute och tar sig lite frisk luft (typ) och jag, ja jag sitter här och är fruktansvärt mätt av morsans underbara julmåltid med allt som hör till, och inte nog med det, himmalagade risalamalta eller hur det nu stavas, och strax ska jag flytta min fokus till tv där en underbart romantisk och mysig film har börjat, tror den heter The Holiday med bla Cameron Diaz, Jude Law (mums).
Tyckte dock att jag skulle titta in här eftersom jag inte riktigt haft tiden dom senaste dagarna,

Var i tisdags med mamma och Syster N på Elvis med kör konsert i St Nicolai, riktigt häftig upplevelse det måste jag säga, och med kyrkan full blev det verkligen en riktigt härlig stämmning.

Sen har jag julhandlat massor, julklappar, julmat och en massa massa tillbehör. Och idag har jag först varit ute i stan med Bes och dottern och köpt dom sista julklapparna, dom svåraste, sen hem och göra sig iordning för en mysig julkväll med mamma, hennes sambo och syrran:D

Och imorgon blir det lite mer städning och sen matlagning för hela slanten:D

Ha en helt underbar kväll alla och om jag inte får chansen att titta in imorgon så önskar jag er alla en riktigt
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0