I just want you for my own..... All i want for christmas....

Sitter och lyssnar på härliga jullåtar. Tackar Bes än en gång för hjälpen. För er som tittar in lite då och då så vet ni kanske att min dator är en riktig stenåldersgrej så att ladda ner saker är i princip omöjligt, youtube och liknande hackar hela tiden, kan gå bra om datorn har en riktigt bra dag men för det mesta hackar alla klipp. Iallafall fick jag bränt över lite eller rättare sagt rätt många jullåtar på en skiva från Bes dator och kunde sen sätta in dom i min, ja låtarna och två riktigt härliga filmer, Disney freak som jag är har jag nu Grodan och Prinsessan på datorn och även Karate kid, den nya:D

Som sagt sitter jag här och lyssnar på musik, och väntar väl egentligen på att tiden ska gå helt enkelt, ska ju gå på bio idag. Ska bli intressant och roligt, hoppas ^^ oxå kommer tycka den är bra. Och nä jag har inte sett den än men Harry Potter kan väl inte bli annat än bra:D Förövrigt har sambon och lillan stuckit på lite fotboll så det ät tämligen tyst här i huset. Ja bortsett från musiken hihi. Nu ska jag ta en sväng om med dammsugare och hotta sopor sen hoppas jag att tiden gått så snabbt att det är dags att bege sig:D

Ha en trevlig lördag



Btw är jag riktigt sugen på att förga håret, har lite ljusbrun färg nu
och vill ha det betydligt mörkare, dock inte svart.
Får se om det blir något med det:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0