Gräddkola är smaskigt!

Hej hej,  Kyliga morgnar har vi att se fram emot, och varmare kläder. Hostar har fortfarande inte försvunnit, men så brukar det vara för mig iallafall... Kanske någon som läser bloggen vet någon bra receptfri hostmedicin? Tacksam för förslag.

Men än har inte hösten avskräckt mig, förresten såg jag tydliga tecken på att hösten är här i förrgår när jag och lillan plockade plommon, några av körsbärsträden vi gick förbi att fått vackra röda blad, bara några stycken men tycker det är ett bra tecken på att hösten verkligen är här. Nu längtar jag bara tills alla träd ser ut att vara i brand, tankarna går lite på pyssel som man kan göra, kanske göra lite fina ramar med tösen, rimma fast vackra löv i alla olika färger och sen lacka:) Blir nog både fint och roligt att göra.

Just nu sitter jag och väntar, kunde goitt plockat undan lite, men det kan jag likaväl göra sen också. Som sagt sitter jag och väntar i princip på att tiden ska gå, snart möte på arbetsförmedlingen, för en gångsskull så har jag inte blivit utskriven av ingen anledning haha, så nu har mina 90 dagar gått, nu ska vi se vad som händer härnäst.
Jag ska på jobbintervju också, taggad och lite nervös är jag. Går inte in på exakt vad det är för ett jobb eller vad det är för benämning men det kommer om jag får jobbet så jag hoppas ni alla håller tummarna nu, jag behöver verkligen detta :)

Ja vad ska man mer babbla om, har nog inte mycket mer att säga just nu, ha en skön dag i solen

( och nä rubriken har inget med texten att göra haha, bara ett litet påstående)



Kommentarer
Postat av: Fie

Höst= Mys

Aktivitet vi ska göra här hemma blir av höstens alla tecken som sedan trycks ner i en ännu inte stelnad gips. Ett tips bara :)

2010-08-31 @ 10:00:04
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: mamma

Alltid lika härligt att läsa vad du skrivit och hittat på med!

Kramiz

2010-08-31 @ 20:59:20
Postat av: svar till min underbara mamma

Skoj att du tycker det mamsen:D:D:D

2010-09-01 @ 13:32:28
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Linda

hur går det med din mail din stackare :-)

2010-09-02 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0