Godmorgon

Änsålänge håller sig datorn igång, ett fenomen som jag fortfarande förundras över haha.
Igår fick jag för mig att testa en ny sak, och ni som känner mig vet att jag älskar att baka. Så för första gången testade jag att baka chocolat chip cookis, första satsen blev chocolat chip och lime, andra chocolat, chocolat chip och tredje med några kola choklad godisar men dom sista blev inte helt bra, Besa fick agera smakare och tyckjte alla var goda. Men den första blev bäst :) Och ja jag skryter haha, men visst får man väl göra det om man känner att man gjort nått bra :)

Förövrigt så ska jag testa en annan ny sak oxå så fort jag fått lånat en sil haha, eller så gör jag något provocoriskt (ehm stavas de verkligen så?), iallafall så ska jag göra nyponsoppa:) Så jag, lillan och Bes har plockat massor nypon, ska göra en sats till att börja med och sen torka resten eftersom man kan göra nyponsoppa på torkade nypon oxå. Kan lägga ut recept senare annars finns ju alltid google för er andra som vill testa. Super bra med nyponsoppa nu när det är förkylningstider:)

Hösten har verkligen kommit nu. Kyligt och mörkt har det blivit, massa regn och rusk... Mysigt tycker jag men förkylningen kan man gärna vara utan.,..

så nu har jag skrivit tillräckligt för idag

pusshay

Kommentarer
Postat av: Linda

provisorisk :-)

2010-08-25 @ 16:55:23
Postat av: svar till linda

hahaha tackar:D

2010-08-25 @ 22:33:03
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Linda

har du fått rätt på din msn? annars får du säga till så skickar jag min msn adress :-) länge sen vi får ses snart igen..

2010-08-26 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0