Ägglossning och hosta utav helvete, nä det har inte varit en skön natt!

Gårdagen var völ egentligen helt okej, lite lugn och ro, tvätta och så... Ägglossningen var jävlig, brukar inte känna av den så mycket men igår.... Vem fan vill höra om ägglossning egentligen....

Runt 20 i 1 inatt började jag hosta, kraftigt, fram till runt halv fyra... Hatar verkligen hosta, men magmusklerna har fått sig en ordentlig genomgång haha, det könner man idag.

Idag är det Palmfestivalen och jag måste verkligen komma ihåg att köpa vanliga AA batterier, klart att det blir en massa massa foton. Och vill påpeka att jag är riktigt glad att lillan inte blivit smittad av mig, visst hostade hon lite någon dag men nu är det borta igen, skönt såklart, förkylningarna kommer i sinom tid ändå.
Idag blir det iallafall som sagt middag ute på stan med morsan, familjen och några nära vänner. Ska bli mycket trevligt, såvida vi hittar bord det vill säga haha.
Gud, känner mig helt flummig och funderar på om jag inte kanske skulle ta mig en kopp kaffe innan jag gör något mer, HUR smakar kaffe med honung egentligen? Ganska gräsligt kan jag tänka mig. Nä det gör vi nog inte.

Efter middag så blir det en runda på stan, ser om vi kan vinna lite gosedjur, till dom miljoner gosedjur vi har här hemma, dom behöver väl lite ombyte dom oxå haha. Kolla knallarna, vilket jag gillar massor, och förhoppningsvis kan jag lura upp någon i en karusell så jag får åka nått jag med:):):):)

Nä dags att sätta på kaffe och ta mig ett varmt skönt bad i tystnaden, eller nä hottar nog på lite mysig rock.

Ha en härligt dag för det tänker jag, och bor ni i närheten av Trelleborg så titta in på Palmfestivalen, ni kommer inte bli besvikna:)


Kommentarer
Postat av: Linda

nä tack vi ville inte veta.. vi får se om det blir palmis imorgon lördag.. ev.. är det nån loppmarknad i samband med festivalen?? du brukar ju veta det??

2010-08-27 @ 09:40:03
Postat av: Kriss

Kaffe med honung låter gott. Prova.

2010-08-27 @ 12:46:28
Postat av: svar till linda

vet inte om de e loppis, något kommer det säkert vara imorgon, men var och när det har jag tyvärr ingen aning om...

2010-08-27 @ 13:20:54
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: svar till kriss

haha nä de låter inte gott, men vet du vad, ni kommer vid tre va? hottar på en kanna till oss så kan vi testa hehe

2010-08-27 @ 13:22:01
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Linda

hur blev kaffet?

2010-08-27 @ 22:36:10
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Joo, så hade jag me tänkt till Noah..

Sen blir de overall på honom..

2010-08-29 @ 22:48:37
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0