Sometimes!

Känner att jag inte skrivit så mycket på den sista tiden, Anledning?!
Har inte mycket att skriva om egentligen.
Snart påbörjas allt slit med trädgården.... Har fått ögonen på lite fina buskar och blommor som jag helt konstnärligt (haha ye right) ska placera ut. De och så ska jag fixa med mina örter som gror väldigt långsamt, dock har rädisorna och en bönplanta växt till sig en del, så dom åker snart ut i det fina vädret, så får vi hoppas att det inte kommer mer hagel hehe. Ska ev köpa lite fina örter som redan växt till sig i affären, eller ja, dom är väl  rätt stora och ståtliga redan när dom kommer dit men ni fattar säkert vad jag vill ha sagt... Om inte, fråga....

Sandlåda ska jag köpa oxå... Och funderar ändå på att faktiskt köpa sand, även om jag gillar sanden från stranden så riskerar jag inga glasbitar eller dylikt i sandlådan, plus sanden är inte så farligt dyr! Sen ska jag göra en massa sandkakor, Någon som vill komma på fika? hehe
Nä men det blir nog perfekt... Får ha en massa playdates. Ska även inhandla möblemang till trädgården så man faktiskt kan sitta där ute och käka grillat och varför inte frukost på dom där helt underbara sommarmorgnarna ! :D

Och kanske en liten rottingsoffa på själva ballkongdelen... Ja det ska nog bli riktigt fint i slutändan, först och främst ska jag nog fixa sandlådan, ev gräsklippare och förövrigt gräsfrön samt en spade sen kan jag börja:D

O nu när jag kollar på krukor på google, inser jag, vad tråkiga alla e... Kanske bud på att göra egna ^^

Hittade denna söta saken dock:D Underbar och kan säga att ja bara måste skaffa en sån här :D
Länk


In the end there are only few people you can count on... Some time there is only one. Yourself!

Kommentarer
Postat av: Peter

åja du kan väl räkna lite längre :-)

2010-04-23 @ 01:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0