Glad Påsk mina små kycklingar :P

Kommer inte ihåg om jag berättade att vi i torsdags var hemma hos morsan, det blev äggmålning och god påskmiddag. Mycket trevligt såklart, åtföljt av massor massor skratt och jävelskap haha.

Och igår Fredag hade vi inflyttningsfest. Lite mindre skara än förväntat men det blev helt perfekt, riktigt härlig stämmning. De lyssnades på harlig musik, snackades, dracks och flabbades massor, så härliga personligheter alltså, alla med sin egen charm och utstrålning.
Jag hade super trevligt och jag hoppas ni andra oxå hade det.

Sen till sommaren blir det grillpartyn, så då är ni välkommna igen :P eller ja haha kom över på en kaffe vett ja :P

Idag blir det lite lugnt och skönt, bjudit hem B-M och Martin på middag, sambon fixar biffen (^^) Så det ska nog bli väldigt trevligt, som alltid såklart.

Imorgon sa vi på Cirkus, ohhhh vad ja längtar haha. Men jag älskar verkligen att gå på cirkus, stämningen, alla djur, människor i linor som gör fantastiska konster. Jag har riktigt bra Cirkusminnen och kommer absolut ge min dotter den upplevelsen oxå. LÄNGTAR:D

Ha en riktigt härlig PÅSK alla

I see you when I see you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0