Freaky Friday?

Redan fredag???
Fy vad denna veckan har flygit förbi, och vad har jag gjort egentligen....
Städat haha, grillade med R och B, riktigt trevligt, en runda yatzy och massor flabb var pricken över i:et en vårdag som den:P Umgåtts lite med Emsan, Kris.... Ja lite social får man allt vara. Och som jag sagt innan så kommer det bli massor massor grillningar, både med barn och sen ev partykväll, starta med en god middag, grillat, Emsan har sagt hon ska göra egen Beasås vilket jag aldrig smakat:P Sitta ute i det förhoppningsvis fina vädret hehe och bara chilla! Ja det kommer nog bli riktigt trevligt.

Sitter nu och lyssnar på favvo kanalen VH1, 250 kanaler och man har bara på 1, lönt... hahaha
Men gubben har ju sina sportkanaler och så... Blandad ny och gammal musik utan reklam!!! Ja menar, bara att det inte är någon reklam gör detta till typ den bästa kanalen ever haha.


Snackar med mamma om träning, kom in på yoga och sen meditation...

Min fråga:

Tror du man kan lära sig levitera genom meditation??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0