En liten myshörna!

Gud så underbart väder det har varit idag. I brist på annat att göra bestämde jag mig för att en trip till stadsparkens lekplats var på sin plats, tyvärr blev det inget gungande pga en sovande sessa. Gick iallafall både dit och hem och så underbart vårväder det har varit. Väl hemma blev det lek i trädgården änna fram till middag. Jag fick tvättat fönster sopat och torkat av själva "ballkong"delen av trädgården och fixa lite fint med duk, ört och ljus på mitt fina lilla plastbord. Riktig myshörna! :P Ska komma upp ev lite hyllor på väggen sen som lite trädgårdsvertyg kan vara på och annat smått och gott som kan vara passande, även lite hängande växter efersom jag tycker det ser så fint ut...

Ja, pytt i panna till middag, stekt ägg och grönsaker, lingon till de för er som ville veta haha.
Sen har vi mest tagit de lugnt, plockat undan lite, fått undan disken så det ser realtivt städat ut.
Nu chillar jag framför Facebook och halvsneglar på något film som förövrigt inte verkar speciellt bra haha. Kan kanske bero på att jag faktiskt inte följer så noga.

Ha en skön söndag och en riktigt najs början på den nya veckan imorgon.

I see ya when I see ya!


(kommer kanske en liten bild på myshörnan senare:P)

Kommentarer
Postat av: Linda

du kunde väl ha gungat själv :-) bild på hörnan när den är klar...

2010-04-26 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0